TRON RUN/r (Deluxe-samling)
TRON RUN/r Digital Deluxe Edition indeholder det fulde spil samt alle planlagte udvidelser. Bestil nu for at modtage 18 ekstra baner, 8 ekstra STREAM-baneelementer (STREAM-kombinationsmultiplikator), 6 lyscykler og 3 dragter til hovedspillet, ekstra spilvaluta og – ikke mindst – den omfattende OUTLANDS-pakke, der byder på et alternativt spiltema, 16 ekstra baner og 20 nye STREAM-baneelementer. Vælg dit udstyr ud fra snesevis af forskellige kombinationer af cykler, dragter og bonusser, og sæt derefter dine venner stævne i det uendelige STREAM-program. Hvor længe kan du overleve? Den, der når længst, ender øverst på ranglisten! Ny musik fra den elektroniske musiks godfather, Giorgio Moroder, og Raney Shockne samt remix af Autechre, Bibio, patten, Joywave og andre giver dig energi på din rejse gennem det blændende TRON-univers. Bedst som du tror, at du har mestret alle facetter, vil du opdage, at det hele er mere komplekst end først antaget . . .