Mestr maskinen med Train Sim World 3. RÅ KRAFT – træk hundredvis af containere gennem Cajon Pass med ES44C4. Oplev spændingen ved 280 km/t i ICE 1 mellem Kassel og Würzburg. Kør Storbritanniens hurtigste tog, Class 395, mellem London, Ashford og Faversham. EKSTREME VEJRFORHOLD – nye volumetriske himmelstrøg giver en forandret atmosfære til ruterne. Lyn danser blandt de intense storme, hvor tordenvejret kæmper med lyden af maskineriet. Vinden hamre ind i siden af dit tog. Oplev fuldstændig fordybelse, mens du lærer kunsten ved forsvarskørsel for at bevare kontrollen. DIN HOBBY – oplev mange toge pr. rute. Udvid det endnu mere ved at brugertilpasse dine egne scenarier og uniforme og herefter dele det i Creators Club.Din samling kommer også med dig. Al Train Sim World 2-indhold er tilgængeligt til at spille i Train Sim World 3 giver dig mere at udforske.