Oplev spændingen ved at køre gennem tætte, skovklædte dale, over viadukter og dybt ind i svævende tunneller. Tysklands klassiske Inter City Express venter på vores hidtil længste rute med Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel – Würzburg. Hop ombord på den første sande højhastighedstog i Tyskland, ICE 1, og sæt farten op til 280 km/t gennem Hessen og Bayerns landskaber. Den sigende blanding af tunneller og viadukter tilbyder en unik udsigt, mens du støder gennem landskabet. Gå efter et moderne tvist, og kør det nyeste ICE 3, administrér din hastighed for at sikre, at du ikke giver passagerer en hård tur. Sno dig mellem de superhurtige passagertjenester, og kør under himmelstrøg i månelys i DB BR 185.2. Højhastighedslinjer og fragttrafik er ikke fremmede, med lasttransport, der finder sted i tusmørketimerne såvel som kløfter i løbet af dagen. Finjuster dine bremser ombord på kraftige tog, mens ICEerne drøner forbi.