Bemærk venligst: For den fulde oplevelse, anbefaler vi, at du ejer Train Sim World: West Cornwall Local, som er tilgængelig som et separat køb. Lige siden dampæraen sluttede, har entusiaster holdt ilden i live gennem konservering. LMS Jubilee Class er ingen undtagelse, med en kvartet af kedler, som stadig overlever den dag i dag under forskellige forhold. Damplokomotiver, der er certificeret til hovedstrækningerne, herunder Jubilees, har fået eftermonteret moderne sikkerhedsudstyr. West Cornwall Steam Railtour Add-On bringer en række scenarier og tjenester til den udfordrende Penzance – St Austell-rute. Oplev Jubilee Class i BR Maroon- og BR Black-bemaling uden for 1950'erne, som de ser ud i de senere år. Kør et festligt tog, udsmykket med lyskæder! Med Scenario Planner, tager du damp jernbaneturen til hvilken som helst rute du vil!