The Talos Principle 2
The Talos Principle 2 er et tankevækkende hovedbrudsspil i første person, der udforsker og udvider de filosofiske temaer og bjergtagende omgivelser fra det første spil med stadigt mere udfordrende opgaver. Det biologiske menneske er uddød, men menneskenes kultur lever videre i den robotverden, du bliver født ind i. Du kommer ud på et vildt eventyr, der blandt andet involverer en mystisk gigantbygning med store kræfter. Jo mere du opdager, des flere spørgsmål får du til selve meningen med kosmos og civilisation. De brudte løfter om en bedre fremtid, frygten for at gentage menneskehedens fejltagelser, troen på fornuft og afsværgelsen af menneskeheden – de valg, du træffer, og de alliancer, du indgår, påvirker begivenhedernes gang. En ny generation af hovedbrud Løs en lang række hovedbrud i forskellige sværhedsgrader, inklusive ekstremt udfordrende guldhovedbrud. Afslut spillet uden at løse alle opgaver, eller prøv at finde svaret på dem alle. Du får adgang til nye evner, som bl.a. manipulation af tyngdekraften og tankeoverførsel, samt den velkendte mekanik fra det originale Talos Principle i denne på en gang nye og velkendte spiloplevelse. En filosofisk rejse Tag det næste skridt fremad på rejsen gennem The Talos Principle i en tankevækkende og karakterdreven interaktiv historie med flere afslutninger, der er skrevet af de tilbagevendte forfattere Jonas Kyratzes (The Eternal Cylinder, Clash: Artifacts of Chaos) og Tom Jubert (The Swapper, Subnautica), samt Verena Kyratzes (The Hand of Merlin, Serious Sam 4). Fagre nye verden Udforsk mere end tolv nye omgivelser, der bl.a. inkluderer en by på kanten af et paradigmeskift og det skiftende landskab på en mystisk ø, hvor selve nøglen til fremtiden skjuler sig. Hold en pause fra hovedbruddene for at finde skjulte hemmeligheder og glemte fortællinger. Skabelsens melodi Fordyb dig i den omfangsrige og bittersøde verden i The Talos Principle takket være et smukt soundtrack skabt af mesterkomponisten Damjan Mravunac (Serious Sam, The Talos Principle) og med gæsteoptræden af Chris Christodoulou (Risk of Rain 1 og 2).