Selfloss
Selfloss er et adventurespil, der foregår i et slavisk inspireret fantasiland, hvor man tilbeder hvaler. Den gamle helbreder Kazimir begiver sig ud på en episk rejse med båd og til fods på jagt efter et ritual, der kan kurere hans sårede sjæl. Mød mindeværdige karakterer, og brug lyset fra din magiske stav til at bekæmpe Miasma – den mystisk lidelse, der overtager verden. Den magiske stav Kazimirs stav er central for spillets mekanikker og historie, og du kan skabe unikke muligheder i gameplayet ved at kontrollere staven både samtidigt med og uafhængigt af dig selv. Brug din stavs brændende lys til at kæmpe mod de fjender, der er sat i verden af Miasma. Find forskellige måder at bruge din stav på for at løse hovedbrud og fjerne Miasma fra verden. Udforsk til lands og til vands Naviger rundt i den flotte verden i Selfloss til fods eller i båd. Brug kræfterne fra Kazimirs stav til at styre din lille båd gennem forræderiske vande og ned ad bugtede floder. Udforsk for at møde de forskellige beboere i verden, og helbred dem for at lette deres smerter. Oplev en følelsesbetonet rejse Udfør Selfloss-ritualet, der helbreder sårene for dem, der har miste nogen, der stod dem nær. Et stærkt og bevægende soundtrack af Arigto understøtter den følelsesmæssige påvirkning under Kazimirs rejse. En unik verden rig på historie Opdag en verden, der er inspireret af Islands landskaber og eventyr, hvor man tilbeder havet med hvalguder. Afdæk slavisk inspirerede myter, der vækkes til live af de historier, du møder på dine rejser.