The Talos Principle Ultimate Collection
Denne pakke inkluderer: - The Talos Principle - The Talos Principle 2 - The Talos Principle 2 - Road to Elysium DLC - The Talos Principle: Reawakened The Talos Principle The Talos Principle er et filosofisk førstepersons-puslespil fra Croteam, skaberne af serien Serious Sam, og er skrevet af Tom Jubert (FTL, The Swapper) og Jonas Kyratzes (Infinite Ocean). Påtag dig rollen som en sansende kunstig intelligens, der er placeret i en simulation af menneskehedens største ruiner og forbundet via en mystisk katedral. Spillerne får til opgave at løse en række stadigt mere komplekse puslespil, der er flettet sammen til en metafysisk parabel om intelligens og mening i en verden, som er dømt til at gå under. The Talos Principle 2 The Talos Principle 2 er et tankevækkende hovedbrudsspil i første person, der udforsker og udvider de filosofiske temaer og bjergtagende omgivelser fra det første spil med stadigt mere udfordrende opgaver. Det biologiske menneske er uddød, men menneskenes kultur lever videre i den robotverden, du bliver født ind i. Du kommer ud på et vildt eventyr, der blandt andet involverer en mystisk gigantbygning med store kræfter. Jo mere du opdager, des flere spørgsmål får du til selve meningen med kosmos og civilisation. De brudte løfter om en bedre fremtid, frygten for at gentage menneskehedens fejltagelser, troen på fornuft og afsværgelsen af menneskeheden – de valg, du træffer, og de alliancer, du indgår, påvirker begivenhedernes gang. The Talos Principle 2 - Road to Elysium DLC Road to Elysium er en coda i tre dele, hvor du kan gå mere i dybden med The Talos Principle 2, få et gensyn med højt elskede figurer og for alvor teste din evne til at løse hovedbrud gennem en serie af tankevækkende nye historier. I kølvandet på begivenhederne i The Talos Principle 2 fortsætter udviklingen af robotverdenen i Road to Elysium, hvor du kan få et nyt perspektiv på nogle af de vigtigste øjeblikke fra 1k's rejse og blive udfordret på nye og spændende måder med hovedbrud, der er bygget op omkring kendte spilmekanikker. The Talos Principle: Reawakened Træd tilbage i en verden af tankevækkende gåder, filosofiske intriger og betagende billeder med The Talos Principle: Reawakened. Denne endelige udgave genbesøger den banebrydende fortælling i The Talos Principle og lader spillerne fordybe sig i en udvidet og genfortolket rejse gennem simulationens verden. The Talos Principle: Reawakened introducerer nyt indhold, en forbedret spiloplevelse og et opdateret udtryk. Genoplev den anmelderroste udvidelse Road to Gehenna, og dyk ned i et helt nyt kapitel, In the Beginning. Oplev historien om Alexandra Drennan, som står over for dybe eksistentielle spørgsmål, mens hun orkestrerer simuleringens første kritiske test og udfordrer spillerne til at tænke over den menneskelige tilstand.