Oplev Bethesda Game Studios’ post-nukleare og episke fantasy-mesterværker. Vinderne af flere end 250 priser for årets spil kan fås i samme pakke til nedsat pris The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition The Elder Scrolls V: Skyrim kan fejre 10 år med eventyr og betagende detaljerigdom. Anniversary Edition omfatter indhold fra mere end ti år: det anmelderroste grundspil og de tre officielle udvidelser plus indhold fra Creation Club. Fallout 4: Anniversary Edition I ti år har Fallout 4 stået som en af de mest populære RPG'er i en åben verden nogensinde. Nu binder Fallout 4: Anniversary Edition hele den post-nukleare saga sammen i én definitiv pakke. Denne udgave er vinder af flere end 200 priser for bedste spil, inklusive prisen for årets spil hos DICE og BAFTA, og den inkluderer det anmelderroste grundspil, alle seks officielle udvidelser og flere end 150 genstande fra Creation Club, inklusive våben, armering, byggepakker og mere, så din rejse gennem The Commonwealth bliver mere medrivende. Deltag i fejringen af et årti fyldt med eventyr, overlevelse og valg i en verden, der for altid er ændret. Nu kan du udforske ødemarken igen.