Fallout 4: Far Harbor
I en ny sag fra Valentine’s Detective Agency drager du ud på jagt efter en ung kvinde og en hemmelig synth-koloni. Rejs ud fra Maines kyst til den mystiske ø Far Harbor, hvor den høje radiaktivitet har skabt en vildere verden. Naviger gennem den voksende konflikt mellem synths, Children of Atom og de lokale byboere. Kan du skabe fred på Far Harbor, og hvis ja, hvad vil prisen mon så være? Denne Far Harbor-tilføjelse indeholder et kæmpestort nyt landområde, som du kan udforske, fyldt med nye fraktionsmissioner, bosættelser, dødbringende væsner og udstyr af høj kvalitet, som du kan udnytte. (Grundspillet Fallout 4 er påkrævet).