Fallout 4: Vault-Tec Workshop
Skab en lysere fremtid under jorden med den helt nye Vault-Tec Workshop! Byg en kæmpestor Vault, og tiltræk nye Dwellers ved brug af industrisæt fra før krigen (komplet med retro-nostalgiske møbler, belysning og kunst) med denne tilføjelse til Fallout 4! Vault-Tec tilskynder naturligvis deres Overseers til at eksperimentere regelmæssigt på deres Dwellers for at finde ud af, hvordan de virker. Med Vault-Tec Workshop har du alle de nødvendige værktøjer til at bygge og drive den perfekte Vault. (Grundspillet Fallout 4 er påkrævet).