Fallout 4: Creations Bundle
Deltag i fejringen af et årti med Fallout 4, og snup Fallout 4: Creations Bundle! Flere end 150 genstande fra Creation Club inklusive unikke våben, power armor-sæt, byggepakker, malinger, unikke hjem og endda nye hunderacer til Dogmeat, så din rejse gennem The Commonwealth bliver mere medrivende.