Tattoo Tycoon
Engang var Tattuga Bay selve hjertet i tatovørverdenen, men i dag er de fleste tatovører lukket. Du overtager den sidste butik og gør den til en vellykket forretning, mens du udvikler venskaber og fjendskaber med de lokale i byen, hvor du kan møde alt fra finurlige kunder og bekymrede tatovører til byens mest indflydelsesrige forretningsmand "The Tycoon". Tænk i blæk Du indretter selv din tatovørbutik. Få nye møbler, og sørg for, at indretningen kan tiltrække masser af kunder. Snak med dem for at finde ud af, hvad de kan lide, og hvilke emner du skal undgå. Kun på den måde kan du foreslå dem en tatovering, de ikke kan modstå. Det kræver en rolig hånd at tatovere, så det ikke gør (alt for) ondt på kunderne. Skønhed kræver en vis smerte, men drikkepengene er større, hvis kunderne er godt tilfredse. NAT OG DAG Tid er penge. Du vælger, hvornår du åbner og lukker din butik, og hvad du vil bruge din begrænsede tid og energi på i mødet med dagens mange udfordringer. Træn dine evner, og find din stil. Ansæt nye medarbejdere, og hold styr på dagligdagen som tatovør. SKRÆDDERSYET TIL KUNDERNE Alle kunder har unikke interesser. Du skal have forskellige designs, dekorationer og tatoveringsrelaterede varer som hudpleje, t-shirts og plakater klar. Nogle kunder vil måske også have en kop kaffe, noget koldt at drikke, en snack og et rart sted at sidde, mens de venter på deres tur. For at administrere din konstant voksende kundebase skal du samle et hold af kompetente specialister, der kan hjælpe dig med at give kunderne den bedste oplevelse. EN PERSONLIG HISTORIE Du kan oprette og tilpasse din figur i Tattoo Tycoon og opbygge personlige forhold med de personer, du møder. Hør mere om deres udfordringer for at opnå deres tillid. Selvom marketingkampagner for din kunst kan hjælpe dig med at få nye kunder, så er det lige så vigtigt at holde fokus på personlige forhold og give kunderne lyst til at sende andre i din retning, hvis du skal blive et navn i tatovørverdenen. Og det er kun de mest anerkendte kunstnere, der får mulighed for at deltage i den prestigefyldte konkurrence: Ink-Vasion!