Surviving the Aftermath
Overlev og skab et liv i en postapokalyptisk fremtid – ressourcerne er få, men mulighederne kalder! Byg den ultimative katastrofesikre koloni, beskyt dine nybyggere, og genopbyg civilisationen i en verden, der ligger i ruiner. Søg længere væk end kolonien, og udforsk ødemarken for at samle ressourcer, møde rivaliserende kolonier og afdække verdens hemmeligheder. I Surviving the Aftermath kan du opleve: ◾Byg og administrér en koloni: Styr en koloni af overlevende efter en verdensødelæggende hændelse. Byg mere end 130 bygninger, og overlev i en barsk verden, der er fyldt med farer. Vær forberedt på alt, for en naturkatastrofe eller andre uforudsete hændelser kan dødsdømme en fejludrustet bebyggelse. ◾Rekruttér og administrér specialister: Rekruttér over 80 unikke specialister, hver med deres egne evner og motiver, for at håndtere din kolonis ressourcer. Udrust dine specialister med udstyr, så de kan forsvare kolonien mod angribende banditter og hærgende vilddyr. ◾Udforsk en computergenereret verden: Send din specialister ud i en computergenereret verden. Mød rivaliserende koloniers ledere, handl med ressourcer, eller konkurrér om at overleve. Specialister kan bygge forposter og samle materialer, der giver din koloni en fordel. ◾Træf svære valg: Hvis man vil overleve postapokalypsen, må man træffe umulige beslutninger. Koloniens skæbne afhænger af din dømmekraft, så hvert valg påvirker din kolonis glæde og dens fremtid. ◾Opdag sandheden: Specialister støder på mysterier, mens de udforsker verden. Afdæk hemmelighederne bag apokalypsen, og sørg for, at din koloni kan overleve, hvis det sker igen.