Spellcaster University
Du bliver rektor for Spellcaster University i en farverig fantasy-verden. Vil du fokusere på sort magi? Indrette et akademi, hvor man lever i pagt med naturen som druide eller shaman. Eller finder du på noget helt tredje? Udforsk magien - Byg ved at bruge dine magiske kortsæt. Alle spil er unikke - Udforsk Arcane Deck for at få adgang til virkelighedsforvridende rum - Brug Nature Deck for at komme i kontakt med magiske dyr og bæster - Med Shadow Deck kan du lære eleverne alt om sand disciplin! Træn eleverne - Hjælp eleverne ved at bygge en spisesal, sovesal, toiletter ... eller en fangekælder - Vælg dine elever: personlighed, gruppe, økonomi ... det hele har betydning - Opdag elevernes fremtid (necromancer, archimage, bonde ...), og få nye bonusser! Tilpas din skole - Opgradér dine rum med mægtige artefakter som Soul Eater-sengen - Fyld skolen med legendariske væsner: drager, viceværter ... - Lav skolereglerne: afskrækkende straffe, økologiske måltider, brugerbetaling på sovesalen ... Interagér med de forskellige faktioner - Prøv at forhandle med guilden. Bed kongen om hjælp. Snak shamanisme med orkerne. - Send trusler til Dark Lord. Foregiv at lytte til medarbejderne. Lyv over for heksejægerne. - Alle valg kan få konsekvenser. Pas på med at sige “Nej” til elevrådsformanden! Kæmp mod mørket - Flygt fra mørket ved at bygge din skole et øde sted - Saml magiske tryllebøger - Udnyt elevernes bonusser undervejs i kampagnen!