Startup Company Console Edition
Din virksomheds succes afhænger af din evne til at drive og administrere en hjemmeside. Du skal udvikle og forbedre funktioner og samtidig øge hostingkapaciteten og køre marketingkampagner. Byen tilbyder dig kontorer i alle størrelser og former. Det er op til dig at vælge den bedst egnede. Det er din opgave at organisere og indrette kontoret og samtidig holde dine medarbejdere glade. Dine medarbejdere er en vigtig del af din succes. Efterhånden som du vokser, skal du fortsætte med at rekruttere flere mennesker. Med tiden vil dine medarbejdere begynde at kræve mere af dig og virksomheden. Det er din opgave at holde dem glade, før dine konkurrenter sender dem et jobtilbud, de ikke kan afvise! Der er ingen hjemmeside uden stabile og pålidelige servere. Da dit websted tiltrækker mere trafik, bliver du nødt til at flytte fra virtuelle servere til dit eget fuldt udstyret hostingcenter. Målet er indlysende: Bliv den største hjemmeside i branchen. Det er op til dig, om du vil opkøbe, fusionere med dine konkurrenter eller løbe forbi dem, indtil de går konkurs!