SpeedRunners
I en by fyldt med superhelte, er det en udfordring i sig selv at komme til hvor kriminaliteten sker. Heldigvis er der nok raketter, bomber, gribehager, pigge og andre godbidder liggende omkring – for at gøre udfordringen sjov og hurtig. Velkommen til SpeedRunners. SpeedRunners er en 4 spiller rivaliserende platformer med gribehager, power-ups og interaktive omgivelser. Løb, hop, sving omkring, affyr raketter, grib fat i mennesker, for at så dem af skærmen.