SpeedRunners: FortKnight's Fast Faction
Tilføjer 5 nye løbere til figurvalg: FortKnight, ManekiNeko, SherlockBones, Veloci-t-rex og Flamenco! Hver ny løber kommer med 4 variationer, og denne pakke omfatter også "Sakura" boost-ruten!