SpeedRunners: Mr. Quick's Speedy Bunch
Tilføjer 5 nye løbere til figurvalg: Mr. Quick, Dr. Smart, JailBird, Luc j'adore og Excel! Hver ny løber kommer med 4 variationer, og denne pakke omfatter også "Runners Delight" boost-ruten!