Schoolboy Escape - Xbox Edition
Du er igen hjemmehørende for noget fuldstændig uretfærdigt, men dine venner hænger ud i arkaden i aften, og du KAN IKKE gå glip af det! I Schoolboy Escape spiller du som en klog teenager med et talent for kreativ problemløsning, der skal udtænke den perfekte plan for at snige sig ud til en aften med sjov, mens huset er i højeste beredskab. Nøglefunktioner: Mest distraktionens kunst: Skab smarte afledninger ved hjælp af hverdagsting til at omdirigere opmærksomheden væk fra din flugtvej. Navigér dynamisk sikkerhed: Familiemedlemmer har unikke patruljemønstre, fokusområder og bevidsthedsniveauer, der ændrer sig baseret på dine handlinger. Forvandl almindelige genstande: Forvandl fjernbetjeninger, legetøj, husholdningsteknologi og mere til sofistikerede værktøjer til din masterflugtplan. Flere flugtveje: Hver udgang præsenterer forskellige udfordringer og muligheder - fra soveværelsesvinduer til kælderdøre. Realtidsstrategi: Timing er alt! En forkert placeret genstand eller et dårligt timet træk kan sende dig tilbage til start. Eskalerende udfordringer: Bevæg dig gennem stadig mere komplekse scenarier, der kræver flertrinsplaner og perfekt udførelse. Nabolagsfrihed: Undslipp med succes for at møde dine ventende venner, og nyd bonus-arkademinispil som din belønning. Fra simpel snigtur til detaljerede flertrinsplaner, der er værdige til et Hollywood-kup, forvandler Schoolboy Escape hverdagslivet i forstæderne til det ultimative gådeløsningseventyr! Dine venner venter, arkaden kalder - tid til at bevise, at du er hjernen bag ballade!