The Boba Teashop
The Boba Teashop er et hyggeligt gyserspil, hvor du ejer og driver en boba tebutik. Forbered boba-teer, servér kunderne, og udvid din menu for at tiltrække flere gæster. Du spiller som Risa, en kvinde i trediverne, der er træt af corporate-livet og har besluttet at følge sin drøm om at åbne sin egen boba tebutik. Dette er et psykologisk gyserspil, der opbygger spænding gennem en uhyggelig atmosfære, foruroligende hændelser og pludselige chok-øjeblikke, der rammer, når du mindst forventer det.