Cat President: A More Purrfect Union
Du er bare en almindelig teenagepige, der leder efter arbejde, efter at dine universitetsdrømme ikke helt gik i opfyldelse. Men da du farer vild bag scenen under en national debat, finder du så meget mere: en flok talende katte, der stiller op til præsidentvalget. Og det er ikke engang det mærkeligste - de vil alle sammen ansætte DIG som kampagneleder! Kan du håndtere en verden af præsidentpolitik? Ved du overhovedet, hvad en kampagneleder laver? Vil du finde kærligheden til din kandidat for at danne ... en mere purrfect union? Med et manuskript på over 350 sider er Cat President en visuel roman fyldt med romantik, humor og søde billeder af katte. Afgiv din stemme i dag!