Find Love Or Die Trying
Velkommen til Find Love or Die Trying, et datingshow, hvor det at være single betyder at være død! Finder du kærligheden? Eller får du bare en date med døden? Jeg ved ikke, hvorfor du har tilmeldt dig, men nu hvor du er her, har du 7 dage til at få en af de dejlige damer på din tropiske ø-ferie til at forelske sig i dig. Hvis hun er villig til at putte en ring på din finger, er I begge frie til at gå. Hvis ikke, så ligger det i seriens navn. Gør dig klar til at filme det første afsnit! Indeholder: * 4+ timers visuelt roman-spil * 6 betagende muligheder for romantik * Forgrenede valg og konsekvenser * 8 unikke slutninger * Original historie, kunst og musik * Spil som et hvilket som helst køn Spillet inkluderer både grundspillet og fanpakken, så du kan betragte det som en "Deluxe Edition" i denne udgivelse. Fanpakken indeholder: * Bag kulisserne-konceptkunst * Over 30 HD-baggrunde med dine yndlingsøjeblikke og steder fra spillet! * Over 40 sange fra det officielle soundtrack!