Run Sausage Run!: Complete Edition
Nyd dit korte liv som en hotdog! Spil ALENE eller med VENNER! (op til 4 spillere) Complete Edition indeholder: - grundspillet med 150 dødsensfarlige baner og lækre powerups - friske pølsepakker med 21 nye skins! Vælg din pølse og løb for livet! Dette løb er en hotdogs drøm – eller mareridt – alt efter hvor god du er.