Run Sausage Run!
Nyd dit korte liv som hotdog og spil SOLO eller med VENNER! (op til 4 spillere) - Spil som den lækre pølse efter eget valg. Weisswurst eller blutwurst, bacon eller chokolade... endda præsident eller ninja! - Løb for dit liv og undgå at blive skåret, hakket, brændt eller smadret i dette eventyrlige løbespil! - Tonsvis af saftige pølser at vælge imellem og tonsvis af hotdogskind at nyde i dette adventure run. - Sammenlign hastigheden på dine pølser i et klassisk pølseræs eller løb fra en gigantisk landplæneklipper i Panic Race! Dette eventyrløb er en hotdogs drøm - eller et mareridt - afhængigt af, hvor godt du klarer dig.