Rewarding Community Bundle
Giv lidt, og få lidt med Rewarding Community Bundle! Opbyg smukke drømmebyer med Townscaper, et byggespil med intuitive designværktøjer. Når du synes, at du kan slappet nok af, kan du skifte til Atomicrops – et roguelite-spil, hvor du skal dyrke jorden, mens du smadrer horder af fjender sammen med rekrutterede landsbyboere!