Atomicrops
Det er dig, der ejer den sidste gård i den postapokalyptisk ødemark. Du arvede den fra din gamle bedstefar få øjeblikke før, at hele det omkringliggende landområde blev tilintetgjort i en atomeksplosion. Nu er du den lokale landsbys eneste kilde til madvarer, og det lokale dyreliv af mutanter udgør en konstant trussel. Derfor gør du, hvad enhver bonde med respekt for sig selv ville gøre: Du dyrker afgrøder. Bliver gift. Og slår ihjel. Atomicrops er en actionfyldt landbrugssimulator i roguelite-genren. Du er bevæbnet med din hakke, din vandkande og et fuldautomatisk skydevåben, og du skal dyrke ultra-genmodificerede afgrøder, så de kan få noget at spise i den nærliggende landsby ... og så du kan tjene fedt på handlen. Forsvar dig mod muterede udyr og banditter, der invaderer dine marker om natten. Gør kur til en beboer fra landsbyen, og bliv gift, så du ikke skal kæmpe og dyrke landbrug alene. Scor opgraderinger, så du kan optimere dit udbytte, dine indtægter og din power. Og få hjælp til pligterne ved at gøre dig gode venner med de lokale dyr. INDEHOLDER DYRK AFGRØDER. Få de muterede afgrøder til at gro, og høst et godt udbytte ... som du også kan tjene en masse på. BLIV GIFT. Imponér en åndsfælle fra den lokale landsby, og gift dig med vedkommende, så I kan kæmpe og drive landbrug sammen. DRÆB. Bekæmp sultne, postapolakyptiske skadedyr om natten. Gå på jagt, og tag ud at fouragere i farlige biomer for at få frø og bytte om dagen. Brug dine fjender som gødning for at øge kvaliteten af dine afgrøder. SCOR OPGRADERINGER. Udforsk de fjerneste afkroge af biotoperne, så du kan finde nyttige ting fra fortidens gamle gårde. Opdag rustent gårdudstyr, antikke haveredskaber og bøger med ældgamle landbrugsvejledninger, så du kan effektivisere dit landbrug. I landsbyen kan du bruge dine penge på at opgradere dit våben og dine færdigheder. Og du kan opgradere din gård permanent, så du får bonusser, der ikke forsvinder, hvis du starter på et nyt spil. FÅ VENNER. Rekruttér et slæng af grisefrænder, kyllingekumpaner og kammeratlige køer, så du kan automatisere landbrugsopgaver. Det er hårdt arbejde at kultivere atomicrops, så du får brug for al den hjælp, du kan få. Adoptér et udvalg af bizarre katte til din gård. KONKURRÉR. Gennemfør år med de største udfordringer for at låse op for pointfordoblere og vinde en plads på ranglisterne over de bedste bønder.