Redout 2 - Deluxe Edition
Det hurtigste racerspil i universet. Redout 2 Deluxe Edition indeholder grundspillet samt Redout 2 - Season Pass. Redout 2 - Season Pass indeholder to fremtidige DLC-pakker med nye områder, karrierebegivenheder, belønninger og meget mere. Alt sammen til nedsat pris. Hastighed og kontrol: I samme tradition som andre racerklassikere i antityngdekraftsgenren - f.eks. Wipeout og F-Zero - kan du opleve lynende hastigheder og et intuitivt køresystem, der gør Redout 2 til en eksplosion at spille, men også belønnende for dem, der er parate til at mestre det superhøje færdighedsloft. Drej, loop og swoop gennem de mest vanvittige bugtninger og spring i racerspillets historie. Omfattende karrieretilstand: Flyv gennem hundredvis af begivenheder på tværs af 36 unikke racerbaner, som alle er reversible! Fra Arena Races og Time Attacks gennem Last Man Standing og intense Boss Races suser du forbi konkurrenterne og dominerer målstregen. Konkurrencedygtig multiplayer: Ræs mod andre online i intens multiplayer-action. Dyk ned i nye udfordringer med brugerdefineret indhold der regelmæssigt bliver tilføjet sammen med sæsoner, der inkluderer unikke æstetiske belønninger. Omfattende tilpasning, hvor du vælger mellem 12 forskellige chassiser, og tilpas dit eget svæveskib fuldt ud med et utroligt udvalg af motorer, stabilisatorer, ror, kølere, klappere, magneter, vinger, spoilere, raketter, maling og meget mere! Opret og del dine bedste højhastighedshøjdepunkter i fototilstanden.