Redout 2 - Winter Pack
Udvid din Redout 2-oplevelse med Terror Rupes of Mercury! Winter Pack DLC indeholder: - Terror Rupes-miljøet med tre friske racerbaner samt en nyt bossbane, som alle er vendbare - 28 helt nye karrierebegivenheder - 29 nye beklædninger, farver og kosmetisk udstyr Merkur, som er den nyeste erhvervelse af Redout League, har dramatiske temperaturskift, hvilket har krævet ingeniørarbejde i topklasse og udbredt brug af nye, banebrydende materialer. Selv om planeten tydeligvis er ubeboelig for den menneskelige race, har prospektør- og landmålingsteams på Merkurs sydpol fundet mystiske ruiner og artefakter, som er uden organiske spor, der kan identificere, hvem der har bygget dem og hvorfor. En perfekt egenskab for et helt nyt racerbaneanlæg! I multiplayer-lobbyeren er det kun værten, der skal eje Winter Pack DLC'en for at gøre de nye baner tilgængelige for alle!