Redout 2 - Summer Pack
Redout 2 – Summer Pack DLC indeholder helt nye omgivelser: Caribbean Dam! Her finder du fire nye racerbaner, der kan køres begge veje, 30 nye pyntegenstande og kæmpe robotkrabber! Hop ind og ud af det krystalklare vand med Summer Pack DLC, der føjer masser af nyt indhold til originalspillet! Summer Pack DLC indeholder: Caribbean Dam-omgivelserne med tre nye racerbaner og en boss-bane, der alle kan køres i begge retninger 29 helt nye karrierebegivenheder 30 nye designs, farver og pyntegenstande I multiplayer er det kun værten, der behøver at eje Summer Pack DLC for at alle kan køre på de nye baner! I det 24. århundrede tvang vandmangel menneskeheden til grave desperat ned under verdenshavene, hvor den til sidst fandt det største grundvandsmagasin under Atlanterhavet. Caribbean Dam var et af de største vanddepoter og leverede rent vand til en tredjedel af de beboelige territorier, der var tilbage på Jorden. Den spillede en afgørende rolle i menneskehedens overlevelse i perioden, hvor rummet blev erobret.