Raptor Evolution
Tag kontrollen over en mægtig dinosaur i en postapokalyptisk verden og drag ud på et togt for at genvinde dine stjålne æg. Smadr omgivelserne, saml ressourcer og jag groteske menneskemutanter for at udvikle dig og blive stærkere. Brug det, du finder, til at genopbygge broer, åbne nye stier og trænge dybere ind i en verden fyldt med fare og mysterier. Udforsk enorme landskaber, afdæk skjulte hemmeligheder, og konfronter frygtindgydende bosser, der står mellem dig og dit tabte afkom. Funktioner: - Smadr alt: ødelæg omgivelserne og lad intet stå tilbage - Brug avanceret teknologi: mød futuristiske maskiner, der hjælper dig med at overleve - Deltag i intense kampe: jag mutanter og monstrøse væsner - Mød mange fjender: kæmp mod forskellige modstandere med unikke adfærdsmønstre - Led dine krigere: kommando over andre bæster og dominér ødemarken - Udvikl dig til et superbæst: bliv stærkere for hver udfordring, du overvinder! Vil du overleve og få dine æg tilbage?