Priest Simulator: Vampire Show
Et mockumentalt actionspil. Gå ud og rock i den absolut mærkeligste og mest forskruede simulator i sandkasseskydespillenes historie. Fuldstændig uprofessionel engelsksproget version. Denne dub vil få dig til at grine. Priest Simulator er en action-mockumentary med en fuldstændig forskruet historie, som introducerer dig til en fantastisk verden i det moderne Polen. Sæt dig i en vampyrpræsts kjortel, som vil have sin deling tilbage og vende tilbage til Helvede. Til det formål skal du bekæmpe shatanistiske horder, styrke dig, renovere kirken og samle pragt. Guddommelige våben til din rådighed Brug dit guddommelige arsenal af 8 unikke våben. Du har to hænder. Det betyder to våben på én gang! Forsvar San de Ville mod shatanister og Helvedes udsendinge med en kombination, du selv vælger. Brug sort metal til at lave opgraderinger og tilpasse dem til din spillestil. Renover kirken Kirken er i ruiner. Den er mere en losseplads end et ugentligt mødested for kristne. Køb tegninger til kirkerestaurering, brug moderne teknologi til at renovere templet, øge trosniveauet og låse op for nye attraktioner som skriftemål og prædikener. Befri landsbyboerne fra fordømmelse Shatanister er ikke den største ondskab, du møder i San de Ville. Præsten solgte landsbyboerne nogle totemer med dæmoniske kræfter. Besættelser er brudt ud, og det er dit ansvar at redde bønderne. Det er ret nedværdigende at udføre eksorcismer og rydde op i det rod, din kollega har efterladt. Føl dig hjemme.