“Pool Cleaning Simulator” er et rengøringsspil, der minder om PowerWash Simulator, hvor du bruger forskellige værktøjer til at få beskidte pools til at skinne rene. Spillet genskaber hele processen med rengøring, skrubning og vedligeholdelse af forskellige pools – fra luksuriøse private baghaver til offentlige svømmekomplekser. Træd ind i rollen som en virtuel poolrenser og tag udfordringen op med at forvandle beskidte, forsømte pools til skinnende oaser af afslapning. Nøglefunktioner i Pool Cleaning Simulator Realistisk simulation Fordyb dig i den mest autentiske poolrengøringsoplevelse nogensinde, komplet med realistisk vandfysik og realistiske rengøringsværktøjer. Varierede miljøer Oplev en bred vifte af pooltyper, som hver især byder på unikke udfordringer. Fra private pools omgivet af frodige haver til enorme kommercielle svømmebassiner – hvert scenarie er et nyt eventyr. Afslappende gameplay Nyd et beroligende gameplay, der kombinerer meditative interaktioner med en følelse af tilfredshed, mens du ser beskidte pools blive forvandlet til rene oaser. Junkyard Builder Start fra bunden og byg dit eget skrotplads-imperium i en realistisk førstepersonssimulation med fokus på genbrug, restaurering og virksomhedsdrift. I Junkyard Builder overtager du en forfalden skrotplads og forvandler den til en blomstrende industriel virksomhed. Søg efter værdifulde genstande, bearbejd materialer, red glemte skatte og udvikl din forretning trin for trin. Hver skrotgenstand har potentiale – hvis du ved, hvordan du bruger den. 🔧 Fra skrot til profit Din rejse starter med en lille, forsømt skrotplads og begrænsede værktøjer. Udforsk, indsamle og bearbejd skrot for at skabe indtægter, og reinvester derefter i bedre udstyr og opgraderinger. Forvandl værdiløst affald til værdifulde ressourcer og byg en selvforsynende forretning baseret på smarte beslutninger og effektive arbejdsgange. 🔍 Udforsk og opdag Forlad din base og rejs til forskellige steder fyldt med forladte genstande og skjulte muligheder. Hver ekspedition kan give dig: Gamle køretøjer klar til genbrug Møbler klar til restaurering Skjulte værdigenstande som penge, sjældne genstande eller materialer Hver tur er et sats – rammer du guld, eller vender du tomhændet hjem? ♻️ Genbrug og automatisering Skrotbehandling er kernen i din virksomhed. Sortér materialer, brug specialiserede maskiner og optimer din produktionskæde for at maksimere profitten. Efterhånden som du udvikler dig, låser du op for avanceret udstyr og automatiseringssystemer, der forvandler din skrotplads til en effektiv industriel kraftstation.