Overload
Overload kombinerer intens handling med fantastisk grafik for at skabe det ultimative zero-gravity shooter. En engagerende singleplayer-historiekampagne, en angrebs score indstilling og online multiplayer giver spilleren en intens oplevelse og masser af genafspilnings muligheder. Ødelæg robotter, redde overlevende, spræng reaktoren og slip væk, før det hele eksploderer! Fra skaberne af det klassiske spil Descent.