Infantry Attack: Complete Edition
Fjendtlige tropper, såsom infanteri, helikoptere, kampvogne, jagerfly og droner, kommer efter dig! Hop op på maskingeværet og skyd dem alle ned! Funktioner: - Lås op for 2 nye kraftfulde våben og 2 nye droner! - Få 190 guldbarrer til at bruge på unikke våben eller boostere - Brug yderligere 22500 kontanter på opgraderinger af våben og tropper - Forsvar landet mod fjendtlige soldater - Kæmp sammen med dit militærhold og besejr modstanderens hær på flere krigszoner - Opgrader dit udrustningssæt for at vinde krigen - Brug moderne krigsvåben: maskingeværer, raketkastere og droner - Kæmp mod og dræb bossene! - Enkle kontroller og realistisk grafik for intens action Du kæmper ikke alene. Dit hold er her for at hjælpe dig: - Ekspert i sprængstoffer med en RPG-raketkaster, der kan påføre enorme skader på militære køretøjer - Riffelmand, som kan skyde på lang afstand på det åbne slagmark - Granatkaster, som er specialist i at bekæmpe alle bakkebaserede enheder. Du har ansvaret for maskingeværet for at rydde slagmarken — det er meget vanedannende og sjovt! Missioner finder sted i forskellige krigszoner, og du bliver nødt til at tilpasse din skyde-strategi alt efter slagmarken: by, ørken, jungle, skov, lufthavn og mange flere! Vær i frontlinjen på slagmarken, eller tag til vejrs og skyd fjender fra helikopteren! Pas på! Kampene vil være udfordrende, og fjenderne bliver stærkere over tid, så opgradering af dine våben er ikke nok. Opgrader holdmedlemmer og forbered dit militærhold på bølger af soldater! Har du, hvad der skal til for at befri dit land fra angriberne og vinde krigen?