Outlaw Bundle: Thief Simulator 2 x Drug Dealer Simulator
Træd ind i skyggerne, og udforsk to fordybende kriminalitetssimuleringer, hvor hver bevægelse tæller, og hver beslutning har konsekvenser. I Thief Simulator 2 skal du blive en mester i snigeri og præcision. Udforsk mål, omgå sikkerhedsforanstaltninger og udfør det perfekte kup i en sandkasseverden fuld af udfordringer og muligheder for kreative indbrud. Skift derefter gear i Drug Dealer Simulator, hvor du stiger fra en svindler på gadeniveau til en kriminel bagmand. Opbyg dit imperium, håndter aftaler, undgå loven og overlev i den brutale underverden - alt imens du forsøger at være et skridt foran. Uanset om du sniger dig ind ad vinduer eller laver risikable handler i ly af natten, leverer denne pakke en grum, adrenalinfyldt tur gennem den mørkere side af open-world-simulation.