Ultimate Crime Bundle
Denne pakke indeholder: Crime Simulator & Thief Simulator 2 Kriminalitetssimulator Du er lige sluppet ud af fængslet, men friheden har en pris. Slå dig sammen med op til 3 venner eller gå solo, mens du sniger dig, stjæler og bryder ind i huse for at tilbagebetale din gæld. Brug dirke, sovegas eller råstyrke til at udføre højrisikojobs. Overlist sikkerhedssystemerne, tag byttet, og kom ud, før tiden løber ud. Kan du betale din gæld, eller vil du miste alt igen? Tyv Simulator 2 Træd ind i skyggerne igen, og genstart din kriminelle karriere! Bryd låse op, overlist vagterne, og perfektionér dine indbrudsevner. Lær nye teknikker, saml de rigtige værktøjer, og bliv en sand mester i dit fag. Hver dør er en ny mulighed, hvis du kan få den åbnet.