Neva - Complete Edition
Neva er et følelsesladet adventurespil skabt af det visionære hold bag det kritikerroste GRIS. Neva handler om Alba, en ung kvinde, der er blevet tæt knyttet til en nysgerrig ulveunge efter et traumatisk møde med mørkets kræfter. Sammen rejser de ud på en farefuld færd i en verden, der er ved at gå i opløsning omkring dem. Deres forhold udvikler sig, efterhånden som de lærer at arbejde sammen og klare sig gennem stadigt mere farlige situationer. Ulven udvikler sig fra en rebelsk unge til en stor og stærk voksen ulv, der søger sin egen identitet og tester Albas kærlighed og deres forhold til hinanden. Den forbandede verden truer med at overvælde dem, og Alba og hendes modige følgesvend må gøre alt, hvad de kan, for at overleve og finde et nyt hjem. Sammen. Neva: Prologue Mød Alba, der følger efter nogle hvide sommerfulde og ind i de ødelagte sumpe, hvor hun finder en skræmt ulvehvalp, alene og forladt. Alba beslutter sig for at redde den unge ulv, men det kræver, at hun vinder dens tillid, så hun kan hjælpe den gennem den falmede natur. Sammen møder de nye fjender, farlige udfordringer og en uhyrlig kraft, der truer med at skille de to. Neva: Prologue skal opleves efter hovedspillet og byder på en dybere udfordring og et rigt narrativ til spillere, der vender tilbage til serien. Udvidelsen introducerer tre nye lokationer, der hver indeholder unikke spilmekanikker samt nye udfordringer, fjender og intense bossmøder.