Midnight WorksSimulering
Mudness Offroad & Kanjozoku Racing & Turbo Dash Cart Bundle er det perfekte valg for fans af adrenalin, præcisionskørsel og firehjulede eventyr. Uanset om du er på jagt i naturen, regerer byens gader eller kører race på kaotiske gokartbaner, har denne pakke det hele. ● Mudness udfordrer dig til at klare barske naturområder i en åben verden, hvor du skal levere varer og udføre redningsmissioner gennem mudrede skove, sandede grusgrave og snedækkede bjergstier. Det rette valg af køretøj og beherskelse af ruterne er nøglen til succes. ● Kanjozoku Racing placerer dig i den intense atmosfære af ulovlige japanske gaderæs, inspireret af 90’ernes Osaka. Tilpas din JDM-bil fra motor til karrosseri, og flygt fra politiet på neonlysbelyste motorveje i et spil, hvor tuning og fart går hånd i hånd. ● Turbo Dash Cart bringer ren gokart-sjov med skarpe sving og hård konkurrence. Vælg din kører, opgrader din gokart, og kæmp mod modstandere på baner fulde af overraskelser. Denne pakke giver en unik og alsidig køreoplevelse for alle adrenalinsøgende spillere.