Mortal Kombat: Elder God-pakke
Spil dig gennem tre banebrydende æraer af Mortal Kombat i én komplet oplevelse. Genoplev ikoniske historier, enorme figurgallerier og legendariske kampe i Elder God-pakken. Mortal Kombat 1: Definitive Edition er den mest omfattende Mortal Kombat 1-oplevelse! Indeholder adgang til grundspillet, Khaos Reigns-historieudvidelsen, Kombat Pack, Kombat Pack 2, Mortal Kombat I- og II-filmskins, Kameo Fighters, Dragon Krystals og meget mere! Den definitive MK11-oplevelse! Tag styringen med Earthrealms beskyttere i spillets TO anmelderroste, tidsbøjende Story-kampagner, mens de kæmper mod tiden for at stoppe Kronika fra at spole tiden tilbage og genstarte historien. Venskaber bliver testet, og nye alliancer bliver skabt i kampen om at redde hele universet. MK11 Ultimate indeholder det komplette figurgalleri på 37 figurer. En af de bedst sælgende spil i 2015 er blevet større! Få den komplette Mortal Kombat X-oplevelse med nyt og eksisterende indhold. Indeholder grundspillet og spilbarer figurer som Alien, Leatherface, Triborg og Bo’Rai Cho. Tidligere udgivet spilbare figurer omfatter Predator, Jason Voorhees, Tremor, Tanya og Goro. Indeholder også Apocalypse-pakken.