Neon Apex: Beyond the Limit
""På denne nedbrudte Jord i 2124 er intet, som det ser ud til, men ude på vejene afdækkes sandheden ..."" Velkommen til Neon Apex Kun for de allerbedste racerkørere, menneskelige eller ej, skal du bevise, at du kan håndtere hæsblæsende hastigheder og dødbringende baner for at blive den store vinder. Vælg, hvem du vil udfordre Menneskehedens ypperligste er samlet for at bevise, at en menneskelig hjerne bag rattet altid vil være den bedste. De skal kæmpe mod både kybernetisk forbedrede mennesker og AI-styrede androider. Gør dig klar Vælg mellem en række forskellige biler og motorcykler, og brug dine gevinster på at optimere dem i garagen. Find det køretøj, der passer til din stil. Oplev farten Forbered dig på at køre over 300 km/t, mens du regulerer dit boost, undviger andre trafikanter og drifter dig til sejren i de mange forskellige tilstande. Kæmp for æren Kæmp om den hurtigste tid på de globale ranglister og bliv en legende.