MK1: Takeda Takahashi
I et forsøg på at gøre bod for sin fortids synder sværger Takeda, at han vil rive Earthrealms underverden op med rode. Denne pakke indeholder den spilbare figur Takeda Takahashi med et helt nyt bevægelsessæt.