MK1: Quan Chi
Dæmonen fra Netherrealm, Quan Chi, har mestrer sort magi, som kan bruges til at tøjle de dødes kræfter. Quan Chi, som nu behersker det mest afskyelige magi fra NetherRealm, lægger planer med Shang Tsung om at erobre rigerne. Han nægter at blive afvist. Denne pakke indeholder den spilbare figur Quan Chi, samt helt nye bevægelser.