Management Worlds Bundle
Townsmen - A Kingdom Rebuilt Townsmen - A Kingdom Rebuilt er et strategispil om at bygge middelalderbyer. Spillet indeholder et avanceret økonomisystem, hvor du skal etablere produktionslinjer, skabe effektiv handel og sikre balancen mellem skatteniveau og dine indbyggeres lykke. Byg kaserner, ansæt læger, brandfolk, jægere, bønder og smede for at klare forhindringerne og skabe et stabilt samfund. Det medfølgende downloadindhold 'The Seaside Empire' udvider det eksisterende spil, så du kan skabe den kystvendte middelalderstorby, du altid har drømt om. Little Big Workshop Forestil dig en magisk fabrik, der kan ses lige i din stue. Et nøje planlagt mesterværk, hvor flittige medarbejdere samler alt, hvad kunderne ønsker. Gummiænder og kommoder, droner og elektriske guitarer, scootere og andre vidunderlige varer kan laves af mange forskellige materialer og sælges for ægte kontanter - kontanter, som du investerer igen i din fabrik for at få flere maskiner, flere arbejdere og din forretning til at vokse. I Lille stort værksted bliver du en fabriksmagnat! Through the Darkest of Times Darkest of Times betyder frygt og risici. Risikoen for at blive fanget ved at patruljere nationalsocialister og søge mennesker, der offentligt er imod deres synspunkt. Risikoen for at blive slået eller endda dræbt af den tyske militære fordi vi imod regimet. Risikoen for at miste alt inklusive vores kære. Sådan lever vi. Sådan prøver vi at overleve. Through the darkest of times.