Jackbox partypakke 2
Efterfølgeren til partyspilfænomenet Jackbox partypakke med FEM friske, sjove partyspil! Spil omfatter: 1) Det populære bluffe-spil Fibbage 2 (2-8 spillere) med over 500 nye spørgsmål, mere end dobbelt så mange som det oprindelige spil. 2) Det hylende morsomme lydeffektspil Earwax (3-8 spillere). 3) Det absurde kunstauktionsspil Bidiots (3-6 spillere), hvor du tegner direkte på din telefon eller tablet. 4) Sig hvad som helst i Quiplash XL (3-8 spillere), hvilket inkluderer alt i Quiplash, Quip-pakke 1 OG over 100 nye spørgsmål. 5) Neglebideren Bomb Corp. (1-4 spillere) – sprængfyldt med spænding. Spillerne bruger deres telefoner, tablets eller endda computer som controller – det gør det perfekt til nem og sjov underholdning til at starte festen. Du behøver ikke ekstra controllere! Og tilskuere kan deltage og påvirke visse spil ved at spille med som publikumsmedlem. BEMÆRK: Spilles lokalt, men kan også spilles over streams med fjernspillere. Det er spilleaften i en boks... uden boksen! BEMÆRK: Spillene i denne pakke er kun på engelsk.