Jackbox Party-trilogien
BEMÆRK: Alle spil er på engelsk og lokal multiplayer. Gode nyheder! De største partyspilsamlinger fås nu i én pakke som et gigantkøb! Du får Jackbox Party-trilogien til en fantastisk pris, hvor du får alle Jackbox Party-pakker, så du kan være sikker på, at din næste fest eller familiesammenkomst bliver en rigtig grinefest. Du behøver ikke en masse controllere til at deltage i løjerne. Alle vores spil spilles ved hjælp af en hvilken som helst enhed, der er tilsluttet internettet, som f.eks. telefoner, tabletter eller laptops, som controllere! Det eneste, dine gæster behøver, er en enhed og sans for humor! Desværre kan de ikke købe det sidste. Fra Jackbox Party-pakken: DU KENDER IKKE JACK 2015 Fibbage Drawful Lie Swatter Word Spud Fra Jackbox Party-pakke 2: Fibbage 2 Earwax Bidiots Quiplash XL Bomb Corp. Og fra Jackbox Party-pakke 3: Trivia Murder Party Guesspionage Tee K.O. Fakin’ It Quiplash 2 Med alle disse spil får du brug for mange flere fester og mange flere venner!