Jackbox partypakke-bundtet
BEMÆRK: Spillene er på kun engelsk og for lokale spillere. De to bedste partyspilpakker er nu lagt sammen i et KÆMPE OG ENDNU BEDRE partypakke-bundt! Jackbox partypakke-bundtet indeholder 10 unikke og hylende morsomme partyspil, som forvandler enhver spilaften, fest eller familiesammenkomst til en grinefest ... eller i det mindste til en knivskarp konkurrence (hvad du nu fortrækker). Og det bedste er, at du ikke skal rode med controllere – alle spillene spilles ved hjælp af internetforbundne enheder, såsom mobiltelefoner og tabletter, som controllere! Jackbox partypakke indeholder: YOU DON’T KNOW JACK 2015 Fibbage Drawful Lie Swatter Word Spud Jackbox partypakke 2 indeholder: Fibbage 2 Earwax Bidiots Quiplash XL Bomb Corp. Med en uendelig række af partyspil lige ved hånden, er der ingen risiko for, at en sammenkomst bliver kedelig. Du får brug for mange flere fester!