Hunt: Showdown - Platinum Edition
I denne suveræne Hunt: Showdown - Platinum Edition får du grundspillet og 13 DLC'er! - Hunt: Showdown (grundspil) - Ronin (en jæger, to våben) - The Committed (en jæger, to våben) - The Prodigial Daughter (en jæger, to våben) - The Rat (en jæger) - The Researcher (en jæger) - The Arcane Archaeologist (en jæger, et våben) - The Revenant (en jæger, et våben) - The Trick Shooter (en jæger, to våben) - Last Gust (et våben) - Double or Nothing (seks våben) - The Beast Hunter (en jæger, to våben) - Fire Fight (to våben) - The Kid (en jæger, to våben)