Hunt: Showdown - Fire Fight
The Fire Fight indeholder to legendariske våben: - Algiers Phoenix (våben) - Fire Torn (våben) Algiers Phoenix: Navngivet af New Orleans' brandvæsen har den hjulpet flere ofre med at "rejse sig fra asken", da den fik dem væk fra flammerne, der fortærede området Algiers. En tung kniv, der er praktisk både i en nødsituation og i kampens hede. Fire Torn: Den er forbrændt, men ikke ødelagt, og dermed er denne Sparks LRR ikke et vidnesbyrd om ildens destruktive kraft, men om modstandskraften i det, der tåler den. Et symbol på håb om fornyelse.