Hunt Showdown - Ronin
Ronin DLC indeholder to våben og en Hunter: - Tanto (våben) - Seinan Sharpshooter (våben) - Ronin (Hunter) Tanto Ronin har båret denne klinge, siden han aflagde sin ed. Under sine rejser til lands og til vands har den været en trofast ledsager og lige så tørstig efter frisk blod som sin ejer. Seinan Sharpshooter Ronin kæmpede kortvarigt sammen med den sidste samurai i Seinan-krigen, hvor na svor troskab til Saigō Takamori. Der blev han berygtet for sin Springfield 1866, et af de mest avancerede våben på slagmarken. Ronin Inuta Bakin nåede knapt at sværge sin troskabsed, før Tokugawa-shogunatet blev opløst. Uden en herre vandrede han længere end de fleste roniner i sin søgen efter kraften til at hævne sig. Han er traditionalist, og hans klædedragt og kampstil strækker sig århundreder tilbage, men er stadig effektiv: Hans skulende oni-maske har været det sidste, mange faldne i bayouen så.