Hunt: Showdown - Shrine Maiden's Hell
Denne DLC-pakke indeholder en legendarisk jæger, to legendariske våben og et legendarisk værktøj: - The Miko (jæger) - Ochita Mozu (Hunting Bow) - Utsusemi (Katana) - Yomi (Throwing Knives). Chisato Ryoko pressede sit øre til helligdommens klokke for at høre den synge varsler om fremtiden: plager af biller og frøer, invaliderende vintre, en præst, der brækker foden mellem brostenene. Hun klamrede sig til klokken den nat, hvor helligdommen brændte, hendes familie flygtede og præsterne blev skubbet ud over klipperne. Men Ryoko blev tilbage. Hun var den eneste, der så roninen komme og slå enhver ned, der havde begået helligbrøde. Roninen hev Ryoko væk fra tempelklokken, pressede hendes øre mod et sværd og forlod hende. Hun kunne høre en melodi i sværdet - det sang højere end klokken. Ryoko tog sig af helligdommens ruin og sleb de forkullede torii-porte, men katanas hummen blev mere brutal - nærmest hypnotisk - indtil hun en dag tog af sted for at lukke munden på det, der fik den til at synge. Besnæret gennemgik hun tre prøvelser: Hun krydsede en sø, der var frosset til med tusindvis af flokfugle. Et hurtigt glimt ville fange hendes sjæl i deres stille vinger. Hun tog sig vej gennem kløfter med tusinde knogler og tørstede efter mere end blot vand. Endelig kom det, der fik sværdet til at synge, til syne - en trane besværet af cikader, der lød fra dens betændte, skadede lunger. Tranen stak ud mod hendes kæbe med næbet og bad. Glæd dig, for hvert nyt hul er endnu et sted hvor lyset kan skinne igennem. Ryoko brækkede tranens hals. Træerne blev tavse, og trancen var slut. Hun vovede sig ud til kanten af havet og lyttede til sit sværd endnu en gang. En ny sang lød fra den anden side af solopgangen, hvor vandet blev sort og de fordømte menneskers hjerter tiggede om huller og lys.